Skip to content Skip to footer

BMW E91, czyli M3 w kombi

Zima się już powoli kończy, a z zimą fotograficzny zastój. Tak na prawdę to tej zimy niewiele było. Trzeba w takim razie trochę powspominać i pokazać trochę zdjęć z zeszłego sezonu. Na początek kilka zdjęć z jesiennej sesji BMW E91..

BMW E91 czyli M3 w kombi

Oficjalnie takiego zestawienia nie było. Piąta generacja serii 3, czyli BMW E90 w połączeniu z pakietem od M – sport występowało tylko w nadwoziach sedan, coupe i kabriolet. Jednak jeśli ktoś bardzo chce to dlaczego by nie. Właściciel tego BMW E91 postanowił oryginalny samochód trochę pozmieniać i wpierw optycznie, a później również mechanicznie doprowadzić do standardu wersji M3.

Nie jest to zadanie ponad siły zdeterminowanego mechanika, w końcu BMW E91 są w dużej części zamienne z resztą rodziny. Dlatego kombi otrzymało zderzaki, progi, wydech od BMW M3. Nie można było oczywiście pominąć charakterystycznych przednich błotników z wylotami powietrza i znaczkami M3. Tak oto narodziło się jedyne w swoim rodzaju BMW E91 M3.

Czarno – czerwone BMW serii 3

Żeby BMW stało się jeszcze bardziej indywidualne trzeba było zadbać również o odpowiednią kolorystykę. Wszystkie BMW E91 które jeżdżą po naszych drogach są takie same – jednokolorowe. Dlatego M3 Kombi musiało być inne, stąd pomysł zrobienia karoserii w dwóch kolorach. O realizację zadbali specjaliści z Carwrappoland, którzy okleili dolną część karoserii BMW na czerwono, a dach na czarno. Trzeba przyznać że nie wiedząc że samochód jest oklejony łatwo można nabrać pewności że to lakier.

Sesja, czyli chwalimy się

Sesja fotograficzna w przypadku czerwonego BMW z racji większej ilości czasu była podzielona na dwie części. Wpierw zrobiliśmy trochę stacjonarnych zdjęć w zrujnowanej hali dawnej fabryki. Po zakończeniu zdjęć w pełnej kurzu hali wyruszyliśmy w teren w celu zrobienia trochę dynamicznych zdjęć. Kiedy już udało się zainstalować cały potrzebny sprzęt do zrobienia rigshotów przyszedł czas na robienie zdjęć. Jak wypadł nasz model? Całkiem nieźle, wszystkie przeróbki stylistyczne pokazują nam że mamy do czynienia z ostrym zawodnikiem. Najlepiej widać to na zdjęciach w ruchu.

Zmiany, zmiany

To jednak nie koniec konwersji czerwonego E91. Już po wykonaniu jesiennej sesji samochód wzbogacił się jeszcze o kilka dodatków, m.in. o fajne indywidualne reflektory. Zobaczymy może wiosną trzeba będzie sesję powtórzyć.

>>>>BMW Neue Klasse

>>>>Lancia Delta Integrale EVO

>>>>Muzeum Ferrari

>>>>Kolekcja fabryczna Pininfarina

>>>>Kolekcja Maserati

2 Comments

  • Mateusz
    Posted 10 marca 2016 at 20:47

    Wow, wyszło świetnie! Czekam na aktualne zdjęcia 🙂 Kiedy można się ich spodziewać?

    • Post Author
      Marcin Solarz
      Posted 10 marca 2016 at 21:26

      W tej chwili trudno powiedzieć, mam nadzieję że wiosną się uda.

Leave a comment

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

Go to Top